Posted by: amazingpendant | November 8, 2011

Testimoni pengguna produk Quantum Science

AMIRUL (35 tahun) – Sebelum menggunakan produk Quantum Pendant (QP) ni, jari-jemari saya sentiasa lembap dan berpeluh. Dimana saya sangat tidak selesa dengan situasi ini, menyebabkan saya perlu mengguna tuala kecil untuk mengesat lembapan yang ada. Apabila  menggunakan produk ini dalam tempuh  seminggu saya dapati jari-jemari saya yang lembap dan berpeluh sebelum ini sudah tiada lagi. Sungguh menakjubkan produk ini dengan izin Allah, dapat menghilangkan masalah yang saya hadapi. Yang menariknya saya juga sudah tidak letih lagi akibat kesibukan  kerja seharian. Alhamdulillah produk ini betul-betul memberi tenaga tambahan kepada saya seolah-olah ada ‘ bateri tambahan’ yang saya digunakan. Terima kasih Fusion Excel.

 

MALEK NOOR -“Loket Quantum bukanlah sesuatu yang berkaitan agama. Ia dianugerahkan Tuhan untuk menyembuhkan penyakit dan menjaga kesihatan anda.

Saya telah menjalani pembedahan utama beberapa tahun lalu untuk menyambungkan tisu-tisu pada lengan kiri saya. Akibatnya saya menghadapi kesukaran menggenggam jari-jari tangan kiri saya. Bagaimanapun, setlah menggunakan Loket Quatum FusionExcel baru-baru ini, menakjubkan sekali saya mampu menggenggam tangan kiri dan menggerakkan jari-jari saya dengan mudah.

Saya amat gembira setelah menemui Loket FusionExcel. Saya juga merasa tumpuan saya kini lebih baik dan perasaan lebih tenang. Sehinggakan makanan juga terasa lebih sedap dan lazat. Kekejangan siku yang sering saya alami dulu, kini telah lenyap. Begitu juga dengan sakit kepala dan selsema yang sering saya alami akibat berjaga hingga lewat malam. Sakit gigi tidak lagi merupakan masalah. Apa yang paling istimewa, saya kini merasa lebih bertenaga dan keinginan seksual saya semakin meningkat.

 

CHAN CHEONG YEE (42 tahun)-Saya sangat mengkagumi Loket Quantum FusionExcel. Bila memakai Loket Quantum FusionExcel, saya merasa bertenaga dan mampu menghadap PC saya hingga jam 3 pagi tanpa berasa penat seperti yang saya alami sebelum menggunakan FusionExcel. Saya telah memperkenalkan Loket Quantum FusionExcel kepada rakan saya yang menghidap sakit tulang belakang dan ajaib sekali, beliau merasa lega selepas 20 minit.

Jiran saya yang juga membeli Loket Quantum FusionExcel memberitahu saya bahawa selepas memakainya, kesakitan buku lalinya telah hilang dengan serta-merta. Terima kasih FusionExcel. Tiada produk lain yang sehebat ini!

ALICE PHUA (38 tahun)-Bila memakai Loket QuantumExcel, saya tidak lagi rasa letih selepas seharian sibuk bekerja. Saya juga mampu memanjat tangga ke tingkat tiga tanpa tercungap-cungap. Bila saya mengalami sakit tekak, saya meletakkan Loket Quantum FusionExcel di luar bahagian tekak saya dan kesakitan tersebut lega. Terima kasih FusionExcel kerana menghasilkan produk yang sangat hebat ini!

MARAMAH (34 tahun)-Loket Quantum FusionExcel memberi kelegaan yang besar terhadap kesakitan pada kaki saya yang telah saya alami selama 3 tahun. Disebabkan kesakitan itu, saya terpaksa memakai kasut yang bertumit rata. Selepas memakai Loket Quantum FusionExcel untuk selama 2 jam sahaja, saya merasa sangat lega. Kini, saya dapat memakai kasut tumit tinggi semula. Bukan itu sahaja, saya juga mampu berjalan lebih jauh tanpa rasa sakit kaki lagi. Saya rasa lebih bertenaga. Walaupun masuk tidur lewat, bila bangun pagi, saya langsung tidak merasa pening dan letih.

Kawan saya mempunyai seorang anak lelaki berusia 8 tahun yang dimasukkan ke hospital. Beliau memberitahu saya anaknya tidak punya selera makan dan langsung tidak menjamah setitik air dan sebutir nasi pun pada hari itu. Beliau menjemput kami untuk mencuba Loket Quantum FusionExcel ke atas anaknya bagi melihat samada ia dapat membantu masalah anaknya. Mulanya saya rasa keberatan kerana pesakit itu masih anak kecil. Tetapi kerana ibunya terus mendesak, saya dan rakan saya melawat anak tersebut di hospital.

Kami membiarkan anak tersebut memakai Loket Quantum FusionExcel selama 20 minit. Kemudian, kami beri dia minum air yang telah direndamkan Loket Quantum FusionExcel. Dalam tempoh 10 minit sahaja, kanak-kanak itu mampu duduk dengan sendiri. Selepas itu, kami tinggalkan hospital tersebut. 10 minit kemudian, ibu kanak-kanak tersebut menghubungi kami memberitahu anaknya telah meminta untuk makan nasi. Kami sangat gembira kerana hasil penggunaan Loket Quantum FusionExcel yang menakjubkan sekalipun ke atas kanak-kanak kecil.

 

 


Leave a Reply

Categories

