Posted by: amazingpendant | November 25, 2011

Quantum Power (QPW)

Harga asal  : RM 250

Harga promosi : RM 180

 Pesan Sekarang!!
100% Genuine, Setiap Produk dilengkapi dengan Nombor Siri yang unik 
 
Produk ini antara yang mendapat sambutan menggalakkan daripada oarang ramai bagaikan pisang goreng panas dimakan pada waktu hujan. Dimana Quantum Power (QPW) adalah salah satu produk  menghasilkan tenaga skalar yang membantu untuk meningkatkan biofield badan. QPW menggalakkan aliran tenaga yang positif dan membantu untuk mengekalkan keseimbangan tenaga dalam badan. Ia membantu untuk memulihkan tenaga yang telah menjadi lemah dalam badan kita. Dengan mengembalikan imbangan tenaga dalam QPW ia dapat  membantu kita untuk mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan.
 
 
Penggunaan:
 
Memakai di pergelangan tangan anda atau bawa dalam poket anda. Tenaga skalar dari QPW ini bertindak  secara zahir dan dalam badan. Secara zahir tenaga skalar meningkatkan bidang bio-elektrik badan. Dari segi dalaman ia berfungsi untuk memudahkan ketelapan sel dan seterusnya meningkatkan fungsi fisiologi sel-sel di dalam badan. Saya pasti bila kita memakainnya nanti pasti kawan-kawan anda yang berada disebelah akan berntanya ” cantiknya gelang ni? awak beli dimana?”.Pakai dulu produk ini, baru anda akan tahu apa kebaikannya.

UNTUK PENERANGAN PRODUK LEBIH LANJUT SILA HUBUNGI AMIRUL 013-6182356 ATAU BAGAIMANA MENJANA PENDAPATAN PASIF YANG LUMAYAN DENGAN CARA LUAR BIASA!!!


Leave a comment

Categories